Serwis UMiG Piotrków Kujawski

Komunikaty / Ogłoszenia

Ogłoszenie Osoby pobierające świadczenia rodzinne
więcej...
Posterunek Policji w Piotrkowie Kujawskim informuje, iż z dniem 01.04.2007 r. obowiązuje nowy numer telefonu do jednostki Policji
Urząd Miasta i Gminy informuje, że pozostała część artykułów niewidocznych na stronie głównej Miasta i Gminy Piotrków Kujawski znajduje się w dziale Archiwum
kreska kreska

Newsletter

belka
Wycieczka Suwalszczyzna – Troki – Wilno – Mazury

W dniach 07.07.09-10.07.09r byliśmy na wycieczce Suwalszczyzna – Troki – Wilno – Mazury Wyjazd obfitował w wiele atrakcji , dojechaliśmy do Augustowa , statkiem popłynęliśmy Kanałem Augustowskim podziwiając uroki północno – wschodniej części naszego kraju. Mieliśmy okazje poznać historie i geografie suwalszczyzny. Kolejnego dnia udaliśmy do starego Folwarku, zwiedziliśmy muzeum Wigier , przejazd po północnej suwalszczyźnie Szwajcaria – cmentarzysko Jaćwingów, Góra Cisowa- punkt widokowy Stańczyk, Jezioro Hańcza, głazowiska ” Bachanowo” i „Rutka” . Trzeci dzień naszej wycieczki był bardzo ciekawy dotarliśmy do Wilna podziwialiśmy przepiękną architekturę , ratusz parlament, uniwersytet, kościół św Anny ,pobyt na cmentarzu na Rossie, Ostra Bramie, podziwialiśmy przepiękne widoki Wilna z Wierzy Telewizyjnej. Ostatniego dnia udaliśmy się zwiedzać Wilczy Szaniec w Gierłoży , zwiedziliśmy zamek krzyżacki w Reszlu, Św. Lipka sanktuarium, wysłuchaliśmy przepięknego koncertu organowego. Bardzo miło spędziliśmy tę czterodniową wycieczkę mamy wiele wspomnień.

Pragniemy serdecznie podziękować sponsorom którzy wsparli nas finansowo. Panu Burmistrzowi Piotrkowa Kuj. Mirosławowi Skoniecznemu Zarządowi Starostwa Powiatowego w Radziejowie Panu Rafałowi Marciniakowi Prezesowi Banku Spłódzielczego w Piotrkowie Kuj. Panu Mariuszowi Witczak Właścicielowi PPHU Mariaszek