Serwis UMiG Piotrków Kujawski

Komunikaty / Ogłoszenia

Ogłoszenie Osoby pobierające świadczenia rodzinne
więcej...
Posterunek Policji w Piotrkowie Kujawskim informuje, iż z dniem 01.04.2007 r. obowiązuje nowy numer telefonu do jednostki Policji
Urząd Miasta i Gminy informuje, że pozostała część artykułów niewidocznych na stronie głównej Miasta i Gminy Piotrków Kujawski znajduje się w dziale Archiwum
kreska kreska

Newsletter

belka
Wycieczka do Trójmiasta

W dniach od 01.09.2010r. do 03.09.2010r. byliśmy całymi warsztatami na wycieczce w Trójmieście. Pierwszego dnia zwiedziliśmy zamek w Malborku. Wsłuchani w opowieści pani przewodnik, podziwialiśmy architekturę zamku oraz eksponaty muzealne.
Następnie udaliśmy się na Westerplatte. Dzień był szczególny, gdyż odbywały się wtedy uroczystości upamiętniające 71 rocznicę wybuchu II Wojny Światowej. Ostatnią atrakcją tego dnia był pobyt na sopockim molo. Po całodziennym zwiedzaniu udaliśmy się do hotelu we Władysławowie.
Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy od zwiedzenia Półwyspu Helskiego. Byliśmy w Jastarni i na plaży w Juracie a następnie zwiedzaliśmy Hel. Główną atrakcją pobytu na Helu było wejście do Fokarium na pokaz karmienia i tresury fok. Bardzo nam się podobały foczki o żeńskich imieninach (Kasia, Ania, Ewa itd.), które przepięknie się zaprezentowały widowni. Po wyczerpującym dniu udaliśmy się do hotelu na obiadokolację, a po kolacji przed wieczorem bawiliśmy się wszyscy przy ognisku z artystą kaszubskim , który opowiadał nam różne anegdoty związane z regionem Kaszubskim. Bardzo miło i wesoło spędziliśmy czas przy rytmach kaszubskich piosenek.
Trzeci dzień wycieczki rozpoczęliśmy od zwiedzania Gdyni. Atrakcją dla wszystkich był pobyt w Oceanarium, ponieważ większość z nas była tam po raz pierwszy. Podziwialiśmy przepiękne akwaria z ciekawymi okazami najróżniejszych ryb. Ostatnim puntem naszej wycieczki było zwiedzanie uroczego miasta Gdańsk . Zobaczyliśmy tam : Bramę Wyżynną Katownię, Wieżę Więzienną, Dwór Artusa, Fontannę Neptuna. Przeszliśmy Długim Targiem do Złotej Bramy a następnie podziwialiśmy piękne, zabytkowe kamienice ulicy Mariackiej. I tak nam szybko minęły te trzy dni miłych wrażeń a teraz pozostały tylko wspomnienia i przepiękne zdjęcia zrobione w nadmorskim klimacie. W tym miejscu chcemy serdecznie podziękować Sponsorom za wsparcie finansowe, bez którego ta wycieczka nie mogłaby się odbyć. Serdecznie dziękujemy.