Serwis UMiG Piotrków Kujawski

Komunikaty / Ogłoszenia

Ogłoszenie Osoby pobierające świadczenia rodzinne
więcej...
Posterunek Policji w Piotrkowie Kujawskim informuje, iż z dniem 01.04.2007 r. obowiązuje nowy numer telefonu do jednostki Policji
Urząd Miasta i Gminy informuje, że pozostała część artykułów niewidocznych na stronie głównej Miasta i Gminy Piotrków Kujawski znajduje się w dziale Archiwum
kreska kreska

Newsletter

belka
ZIELONA SZKOŁA W TATRACH

W dniach 20-24 kwietnia 2009 roku 44 uczniów naszej szkoły z klas IV-VI wraz z opiekunami było uczestnikami zielonej szkoły w Tatrach. Pierwszego dnia odwiedziliśmy Kościół Matki Boskiej Częstochowskiej w Częstochowie, później dotarliśmy do Białego Dunajca, gdzie mieszkaliśmy w pensjonacie Kominek. Wieczorem czekała na nas jako rozgrzewka „pierwsza górka”. We wtorek wraz
z przewodnikiem dotarliśmy do schroniska na Polanie Chochołowskiej (cała dolina pokryta krokusami-widok przepiękny). Byliśmy obok kościółka, gdzie kręcono sceny do filmu Janosik. Na Krzeptówkach zwiedzaliśmy Kościół Matki Boskiej Fatimskiej, zbudowany jako wotum za uratowanie życia papieżowi Janowi Pawłowi II po zamachu. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Trzeciego dnia wraz z przewodnikiem pokonaliśmy długą trasę do Morskiego Oka. Podziwialiśmy piękne widoki- szczyty jeszcze bardzo ośnieżone. Na szlaku widzieliśmy ślady, które pozostawił niedźwiedź. Po drodze odpoczywaliśmy w schronisku w Dolinie Roztoki i w schronisku nad Morskim Okiem. W czwartek pojechaliśmy do Zakopanego. Wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę i zjechaliśmy. Później robiliśmy zakupy pod Gubałówką i na Krupówkach. Ważnym punktem wycieczki dla nas było odwiedzenie Muzeum Jana Kasprowicza-patrona naszej szkoły. Po południu wybraliśmy się na basen w Bukowinie Tatrzańskiej. Ostatniego dnia, po śniadaniu wybraliśmy się na długi spacer po Białym Dunajcu. Po obiedzie wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Podczas wycieczki nie opuszczał nas dobry humor i piękna pogoda, aż szkoda było wracać…